REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Polska] Czy kompleksowa termomodernizacja może być remedium na smog w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Czy kompleksowa termomodernizacja może być remedium na smog w Polsce?
To, że problem smogu w Polsce jest szczególnie dotkliwy zimą to nie jest przypadek. W Polsce jest 5...
Wrocław: Stabłowicka – osiedle nad Bystrzycą od Profitu na finiszu. Został ostatni etap [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Stabłowicka – osiedle nad Bystrzycą od Profitu na finiszu. Został ostatni etap [FILM]
Nabywcy mieszkań w drugim etapie nowej inwestycji na Stabłowicach mogą wprowadzać się przed czasem....
Innowacyjny Dworzec Systemowy powstaje w Czarnej Tarnowskiejartykuł
Pokaż artykuł
Innowacyjny Dworzec Systemowy powstaje w Czarnej Tarnowskiej
Niewielkich rozmiarów, komfortowy, nowoczesny i proekologiczny – taki już niedługo będzie dworzec w...
Wrocław: Można podpisać umowę z wykonawcą kolejnego odcinka trasy tramwajowej na Popowiceartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Można podpisać umowę z wykonawcą kolejnego odcinka trasy tramwajowej na Popowice
Urząd Zamówień Publicznych (UZP) zakończył kontrolę budowy nowej trasy tramwajowej na Popowice. Wyni...
[Warszawa] Firma kosmetyczna kolejnym najemcą Ideal Idea City Park w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Firma kosmetyczna kolejnym najemcą Ideal Idea City Park w Warszawie
Dobiega końca zarówno budowa, jak i komercjalizacja kompleksu magazynowo-biurowego Ideal Idea City P...
TAS Logistyka nowym najemcą CTPark Warsaw Southartykuł
Pokaż artykuł
TAS Logistyka nowym najemcą CTPark Warsaw South
TAS Logistyka Sp. z o.o., polski operator logistyczny, wynajął w pierwszym etapie współpracy 15 000 mkw. powierzchni magazynowej w CTPark Warsaw South w podwarszawskim Mszczonowie (powiat żyrardowski). To efekt dynamicznego rozwoju firmy, który pozwoli przedsiębiorstwu zoptymalizować jego działania, rozszerzyć bieżące procesy operacyjne, a w perspektywie – pozyskać nowych klientów. W transakcji najmu pośredniczyła agencja doradcza Rock Estate.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Globalny koncern Mondi z kolejną wielką inwestycją w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Globalny koncern Mondi z kolejną wielką inwestycją w Polsce
Kolejna wielka inwestycja globalnego koncernu Mondi w Polsce. Tym razem w fabryce tej spółki, zlokalizowanej w Świeciu, w województwie kujawsko-pomorskim. Modernizacja zwiększy zdolność produkcyjną kraftlinera o 55 000 ton rocznie.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Morska Agencja Gdynia wynajmuje ponad 21 000 mkw. powierzchni w CTPark Gdańsk Portartykuł
Pokaż artykuł
Morska Agencja Gdynia wynajmuje ponad 21 000 mkw. powierzchni w CTPark Gdańsk Port
Morska Agencja Gdynia (MAG), polskie przedsiębiorstwo operujące w branży spedycyjno-logistycznej, wynajęła ponad 21 000 mkw. powierzchni w kompleksie CTPark Gdańsk Port. Nawiązane partnerstwo jest wynikiem rozwoju firmy, która postanowiła zintegrować dotychczasowe przestrzenie magazynowe w jednej prestiżowej lokalizacji, dążąc do optymalizacji procesów i bieżących działań. Najemcę w negocjacjach reprezentowała firma doradcza Newmark Polska.
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Odwołanie wykonawcy przedłuży rozstrzygniecie przetargu na budowę S1 Mysłowice - Bieruńartykuł
Pokaż artykuł
Odwołanie wykonawcy przedłuży rozstrzygniecie przetargu na budowę S1 Mysłowice - Bieruń
23 maja br. firma Polaqua po raz kolejny złożyła odwołanie w postępowaniu przetargowym na wybór wykonawcy ostatniego, brakującego odcinka drogi ekspresowej S1 między Mysłowicami a Bielskiem-Białą. Tym razem odwołała się od wyboru oferty dokonanego 11 maja br. Wcześniejsze bezskuteczne odwołanie dotyczyło odrzucenia jej oferty z uwagi na zatajenie informacji, co wprowadziło w błąd zamawiającego.
Ruszają prace nad dokumentacją dla połączenia autostrady A1 od Włocławka do Obwodnicy Aglomeracji Warszawskiej artykuł
Pokaż artykuł
Ruszają prace nad dokumentacją dla połączenia autostrady A1 od Włocławka do Obwodnicy Aglomeracji Warszawskiej
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) podpisała dwie umowy z konsorcjum TPF (lider) i Databout (partner), które opracuje dokumentację przygotowawczą dla połączenia autostrady A1 od Włocławka do Obwodnicy Aglomeracji Warszawskiej (OAW). Wartość prac to ponad 22 mln zł.
REKLAMA